top of page
Εικόνα συγγραφέαenvinow.gr

Ο Μπάιντεν στηρίζει την καθαρή ενέργεια μέσω του γιγαντιαίου πλάνου υποδομών



Σε σύνδεση με το σχλεδιο υποδομών ύψους 2,3 τρισεκατομμυρίων δολαρίων, ένα ευρύτερο σχέδιο περιλαμβάνει την αύξηση του συντελεστή φόρου εισοδήματος από 21% σε 28%.


Ένα γραφείο του Υπουργείου Οικονομικών των ΗΠΑ υπολόγισε ότι η κατάργηση των επιδοτήσεων για εταιρείες ορυκτών καυσίμων θα ενίσχυε τα φορολογικά έσοδα της κυβέρνησης κατά περισσότερο από 35 δισεκατομμύρια δολάρια την επόμενη δεκαετία.


Το φορολογικό σχέδιο «Made In America» δεν διευκρίνισε ποιες φορολογικές ελαφρύνσεις για τις εταιρείες ορυκτών καυσίμων θα στοχεύονταν. Ανέφερε ότι οι επιδοτήσεις υπονομεύουν τη μακροπρόθεσμη ενεργειακή ανεξαρτησία και την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής και βλάπτει την ποιότητα του αέρα και του νερού στις αμερικανικές κοινότητες.


Το φορολογικό σχέδιο του Μπάιντεν θα προωθήσει την παραγωγή καθαρής ηλεκτρικής ενέργειας παρέχοντας 10ετή επέκταση της πίστωσης φόρου παραγωγής και της πίστωσης φόρου επενδύσεων για παραγωγή καθαρής ενέργειας, όπως η αιολική και ηλιακή ενέργεια, και η αποθήκευση ενέργειας όπως οι προηγμένες μπαταρίες. Δημιουργεί επίσης ένα φορολογικό κίνητρο για δίκτυα μεταφοράς μεγάλων αποστάσεων για να διευκολύνει την κίνηση ηλεκτρικής ενέργειας από γεννήτριες καθαρής ενέργειας.


Η Greenpeace, δήλωσε ότι το σχέδιο δεν προχωρά αρκετά, αναφέροντας μια μελέτη που υπολογίζει ότι οι αμερικανικές εταιρείες ορυκτών καυσίμων λαμβάνουν 62 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως σε έμμεσες επιδοτήσεις επειδή δεν χρειάζεται να πληρώνουν για ζημιές που κάνουν τα προϊόντα τους στο κλίμα και την ανθρώπινη υγεία.


Το σχέδιο αναμένεται να αντιμετωπίσει αντίσταση από λομπίστες ορυκτών καυσίμων.


«Η στόχευση συγκεκριμένων βιομηχανιών με νέους φόρους θα υπονόμευε μόνο την οικονομική ανάκαμψη του έθνους και θα έθετε σε κίνδυνο θέσεις εργασίας με καλή αμοιβή, συμπεριλαμβανομένων των θέσεων εργασίας σε συνδικάτα», δήλωσε το API την περασμένη εβδομάδα ως απάντηση στο σχέδιο υποδομών του Μπάιντεν.


Το σχέδιο «προτείνει επίσης κίνητρα για να ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να στραφούν σε ηλεκτρικά οχήματα και αποδοτικές ηλεκτρικές συσκευές». Το Υπουργείο Οικονομικών δεν έχει διευκρινίσει πώς θα αναθεωρήσει ή θα επεκτείνει τις υπάρχουσες πιστώσεις.


Comments


bottom of page