Στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2019, στη «Στέγη Πολίτη & Πελάτη» της γέφυρας στο Αντίρριο, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. Δρ. Παναγιώτης Παπανικόλας, παρουσίασε χαρακτηριστικά στοιχεία του έργου για τα 15 χρόνια λειτουργίας της. Η γέφυρα κατέχει 9 διεθνή βραβεία για τη μελέτη και την κατασκευή της. Περισσότερες από 61 εκατομμύρια διελεύσεις πραγματοποιήθηκαν τα 15 χρόνια λειτουργίας με τα Ι.Χ. να κατέχουν τη μερίδα του λέοντος (84%).
Μέσα από το στρατηγικό πλάνο «Πράσινη Γέφυρα» και με οδηγό την παραδοχή «Το κλίμα αλλάζει, αλλάζουμε κι εμείς» παρουσιάστηκαν τα μετρήσιμα αποτελέσματα 2005-2019 και εκτέθηκαν οι στόχοι για το μέλλον: Μείωση κατανάλωσης ρεύματος κατά 11%, αποφυγή εκπομπής περίπου 42.000 τόνων CO2 και συνεχής εκπαίδευση προσωπικού και πελατών.
Επιπλέον, από τις 14 Σεπτεμβρίου 2019, οι δύο χώροι στάθμευσης στις δύο πλευρές των διοδίων της γέφυρας έχουν εξοπλιστεί με φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων, ενώ παράλληλα παρουσιάστηκε σε εκπροσώπους του τύπου το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα του στόλου της γέφυρας που μεταφέρει στο αμάξωμά του το σύνθημα της γέφυρας «Το κλίμα αλλάζει, αλλάζουμε κι εμείς».
Ο Άρης Σταθόπουλος-Βλάμης, Τεχνικός Διευθυντής της γέφυρας, σημείωσε: «Μία εξαιρετικά καινοτόμος κατασκευή όπως η γέφυρα, χρειάζεται καινοτομίες και στη συντήρησή της. Στη γέφυρα, τηρούμε μια σειρά από αυστηρούς ελέγχους, σε καθημερινή βάση, με στόχο να διασφαλίζουμε την ανταπόκρισή της στο στοίχημα της μακροζωίας και της ασφάλειάς της. Αξιολογώντας τα δεδομένα που καταγράφουμε από τους ελέγχους, διερευνούμε τρόπους για να κάνουμε τη δομική της συντήρηση αποδοτικότερη και τη λειτουργία της φιλικότερη προς το περιβάλλον».
Η Ελένη Κονδύλη, Προϊσταμένη Ποιότητας, Υγείας, Ασφάλειας & Περιβάλλοντος, συμπλήρωσε: «Στη γέφυρα εργαζόμαστε με ένα συστηματικό τρόπο που βελτιώνεται χρόνο με το χρόνο. Στο πνεύμα της συνεχούς βελτίωσης έχουμε ως στόχο και τη μείωση του ενεργειακού της αποτυπώματος. Στους άμεσους στόχους μας είναι η μείωση κατανάλωσης ρεύματος, η μείωση ρύπων διοξειδίου του άνθρακα και το άνοιγμα στην ηλεκτροκίνηση των οχημάτων».
Comments